Mlm illustration


So two weeks ago I won one giveaway on instagram (illustration of myself) so I just want to share this expirience with you guys. Name of artist is @mlm_illustration on instagram.I found out for her becouse she has done drawing for one of my favorite bloggers, then I send her message and I asked her to do illustration and then I will do review for her.She answered immediately that she would love to do that but she's just too busy with inktober thing (you probably heard for that,don't ya?) but I could try her giveaway on saturday.So I decided to give it a try. So she wanted  to pronauce who won the giveaway so she posted video with some app for giveaways and number 49 came up.Then she went on other page and number 49 was actually my comment!I was so happy 'couse this is my first giveaway that I won and this was such coinfidence.Since I used @formakeuploovers account (account that I use for makeup posts,I don't post my pictures there)I send her pictures of myself and I told her to pick one that is easy for her.She told me that she liked expression of middle picture.She also streamed that whole thing!So I was able to see her drawing me and to talk to her.She streamed for 2 hours!Of course she done sketch before her live stream but you could see whole process of coloring and I loved it!I asked her how she done it,what was different things for and people actually asked her many questions about her work and she was pacient-she answered all of them.She told me that she use tablet (wacom cintiq 22hd) and photoshop cc on an imac and procreate app on her Ipad.You can also see her other work on instagram / tumblr and you can see her creativity and her special style that I love.She is so open so she talked all the time during stream on instagram. You can also found her on youtube and see many videos including this one.Please subscribe her-she's really great and I think she deserve more subscribers ☺
Pre dve nedelje osvojila sam nagradnu igru (svoju ilustraciju)tako da sam zelela da podelim ovo iskustvo sa Vama. @mlm_illustration je ime umetnice na njenom instagram profilu.Nasla sam je tako sto je uradila ilustraciju jedne od mojih omiljenih blogerki,pa sam joj poslala poruku i pitala je da uradi ilustraciju u zamenu za post na mom blogu.Odgovorila je odmah kazavsi da bi jako volela to,ali da je zauzeta crtezima za inktobar(culi ste za to,zar ne?),ali da mogu da ucestvujem u nagradnoj igri u subotu (koju organizuje svake nedelje).Pa sam odlucila da pokusam.Posto je htela da objavi pobednika snimala je aplikaciju za nagradne igre koju nasumicno izvlaci brojeve i broj 49 je izasao.Zatim je otvorila drugu stranicu i broj 49 je bio moj komentar!Bila sam jako srecna jer mi je prvi put da osvojim ovako nesto i zato sto je ovo bila takva podudarnost.Posto koristim @formakeuploovers profil (profil na instagramu koji koristim za blog,ne postavljam svoje slike tu),poslala sam joj par slika i rekla joj da izabere onu koja je najlaksa za nju.ona mi je rekla da joj se svidja impresija srednje slike.Ona je takodje snimala uzivo celu stvar!Tako da sam imala priliku da vidim ceo proces i da popricam sa njom.Snimala je dva sata!Naravno uradila je skec pre toga,ali ste mogli da vidite ceo proces bojenja i svideo mi se!Pitala sam je kako to radi,za sta sluze razlicite stvari i ljudi su je pitali mnoga pitanja o njenom radu i ona je bila strpljiva i na svako od njih je odgovorila.Ona mi je rekla da je koristila tablet (wacom cintiq 22hd)i photoshop cc,procreate aplikaciju na njenom Ipadu.Mozete videti njene druge crteze koje obicno postavlja na instagram / tumblr aplikaciji.Takodje mozete i Vi videti ceo proces crtanja ukoliko zelite na njenom youtube kanalu!Subskrajbujte je -ona je tako dobar umetnik i mislim da je zasluzila vise pratilaca na youtubu. ☺

Comments

Popular posts from this blog

Fire walk with me /indication of Twin Peaks tv show/

Sweet Peach Too Faced Review

Some Shops With Aesthetic.Vintage.Grunge Clothes